Zwroty i reklamacje

Zwrot produktu

  1. Zgodnie z przepisami, Klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki ze sklepu.

  2. Zwracany produkt zostanie przyjęty przez sklep, jeżeli nie będzie nosił śladów używania. Zwracany towar musi więc być fabrycznie zapakowany, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zawierać wszystkie jego elementy składowe. Towar nie może być otwierany, używany, wyjmowany z oryginalnego opakowania. W przypadku, gdy powyższe warunki nie zostaną spełnione, to zwrot produkt nie zostanie przyjęty, a produkt zostanie odesłany na koszt Klienta.

  3. W celu dokonania zwrotu produktu należy:
  • Poinformować sklep przed upływem 14 dni o odstąpieniu od umowy wysyłając oświadczenie na adres sklepu: Design 2U ul. Księdza Popiełuszki 5, 44-238 Czerwionka-Leszczyny lub mailowo: shop@glamsy.pl

  • Zapakować produkt w nienaruszonym stanie wraz z całą jego zawartością oraz oświadczeniem. Pamiętaj, aby produkt został należycie zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu.

  • W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania produktu Klient zostanie poinformowany o stanie dostarczonego produktu do sklepu i gdy zostanie spełniony warunek z punktu 2, sklep dokona zwrotu pieniędzy na konto bankowe Klienta. Zgodnie z przepisami, kwota dotycząca zwrotu środków zostanie powiększona o koszt najniższej wysyłki towaru ze sklepu do klienta. Koszt odesłania towaru do sklepu ponosi Klient.

 

Pobierz Formularz zwrotu

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu mailowego: shop@glamsy.pl.

 

Reklamacja produktu

1.Odbiór paczki od przewoźnika (kurier GLS/paczkomaty)

  • Zanim odbierzesz paczkę od kuriera lub z paczkomatów sprawdź czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu zewnętrznemu w trakcie transportu. Jeśli tak, to doradzamy odmowę przyjęcia przesyłki i prosimy o niezwłoczny kontakt: shop@glamsy.pl

  • Jeśli odbierzesz uszkodzoną przesyłkę zachęcamy do otworzenia paczki w obecności Kuriera i sporządzenia protokołu szkody. Umożliwi to przeprowadzenie procesu reklamacji u przewoźnika.


2.Zgodnie z przepisami, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji na zaistniałe wady fabryczne produktu lub jego niezgodność z opisem. Sprzedawca odpowiada, jeśli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.

3. Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt bez wad.

W celu dokonania reklamacji należy:

  • Poinformować sklep o złożeniu reklamacji i wysłać formularz reklamacji na adres siedziby sklepu  Design 2U ul. Księdza Popiełuszki 5, 44-238 Czerwionka-Leszczyny lub mailowo: shop@glamsy.pl.
  • Zapakować produkt w oryginalne opakowanie oraz dołączyć formularz reklamacji. Pamiętaj, aby produkt został należycie zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu.
  • Sklep rozpatrzy Twoją reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, otrzymasz na adres email uzasadnienie decyzji sklepu. Jeżeli w tym terminie sklep nie odniesie się do złożonego zgłoszenia reklamacyjnego reklamacje uznaje się za uzasadnioną.
  • Zgodnie z uznaną reklamacją, produkt wadliwy zostanie wymieniony na nowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, sklep dokona zwrotu pieniędzy wraz z kosztami pierwszej dostawy produktu do klienta. W przypadku, gdy reklamacja nie została uznana, sklep skontaktuję się z Tobą i ustali czy produkt zostanie zwrócony na koszt klienta czy zostanie zutylizowany.

 

Pobierz Formularz reklamacji

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu mailowego: shop@glamsy.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl